Ik geef geluk en maak kinderen stuk

Daar zijn de ingehuurde marketingboys van UZ Brussel weer: na de ejaculerende superheld, de ‘bond zonder naam goes hipster’-actie en de reclame sector die aan eigen fluiten begon te trekken zodat Vlaanderen van hun creatief nageslacht voorzien kon worden, zetten ze deze keer in om zoveel mogelijk naïeve en gegadige jonge vrouwen eicellen te laten doneren.

Hun nieuwe website hoopt alvast zeemzoete barmhartigheid te generen. Zinconstructies zoals ‘ik geef geluk’, ‘wonder schenken’, ‘daar mag je best trots op zijn’, ‘interessant’, ‘onvergetelijk gebaar’, ‘allemaal nog eens over te doen’, ‘anoniem’, ‘geen invloed op je eigen vruchtbaarheid, …. vullen het scherm. Uiteraard – verrassing – niets over de echte gevolgen noch het gegeven dat de kinderen die er uit voortkomen fundamenteel geschonden worden in belangen en welzijn. 

Schermafbeelding 2018-05-28 om 21.40.43.png

Om de website te lanceren werd er een lebisch koppel voor de lens van het Nieuwsblad gehaald die met hun donorkinderen zooooo gelukkig zijn, dat ze maar al te graag de halfbroers en -zussen van hun kinderen aan vreemden wensen weg te geven. U leest het goed: deze kinderen mogen later aan twee kanten naar halfjes op zoek gaan: langs vaders- èn moederszijde. De moeders zelf benoemen het als ‘wederdienst’.

Deze ontwikkelde zaad- en eicel is alvast benieuwd hoe zij op deze mediastunt terugblikken zullen …

Groet,
Steph

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s